Gyakran ismételt kérdések
Termékek:
1) Meg lehet tekinteni valahol élőben a termékeket?
Sajnos nem. Jelenleg csak webshopként üzemelünk.
Fizetés:
2) Milyen fizetési módok vannak?
Webshopunkon fizethetsz:
- bankkártyával, az CIB Bank szolgáltatásán keresztül. Visa, MasterCard és Maestro bankkártyákat tudunk elfogadni.
- banki átutalással
- utánvétellel
Szállítás:
3) Magyarországon belül hova szállítotok?
Az egész ország területére szállítunk.
4) Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?
- Házhozszállítással az ország egész területén 1.500 Ft + az utánvét költsége, ami a végösszegtől függően változik, melyről bővebben a "Szállítási és fizetési feltételek" című fejezetben találsz részletesebb tájékoztatást.
5) Mennyi idő alatt szállítjátok ki a rendelésem? Ki szállítja majd a csomagom?
Készleten lévő termékeinket legkésőbb 1 munkanapon belül összekészítjük a hozzánk beérkezett megrendeléseket. Jelenleg csomagjainkat a Delivery Solutions Kft. szállítja, mely gyors és biztonságos szállítást biztosít.
Csere és visszavásárlási garancia
7) Visszaküldhetem a terméket? Ha igen, mi a módja?
Természetesen. 14 napig élhetsz a visszavásárlási garanciával és ez idő alatt cserére is van lehetősége, ha a terméket eredeti állapotában és csomagolásában visszaküldöd címünkre. Ebben az esetben viszont a szállítási költséget nem áll módunkban átvállalni. Amennyiben így döntesz, kérjük, hogy e-mailben mindenképp egyeztess velünk. Ha a megrendelést elküldted és a szállítás folyamatban van, viszont közben mégis úgy döntesz, hogy elállsz a vásárlástól, úgy csak a termék árát tudjuk visszautalni, a szállítás díját nem.
A következő lépéseket kövesd:
Küldj nekünk egy e-mailt a hello@evestinahome.hu címre, hogy egyeztethessünk a teendőkről.
- Add fel a csomagot a következő címre:
Evestina Home - Majercsik Krisztina ev.
Budapest, Pesti út 17.
1173
- Amint megérkezett a visszaküldött termék eredeti állapotában, az új csomagot feladjuk az előre leegyeztetett feltételek szerint vagy visszautaljuk a termék árát, amennyiben a visszavásárlás mellett döntöttél.
Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérünk írj levelet a hello@evestinahome.hu címre és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. Mindent meg fogunk tenni azért, hogy a legjobb megoldást megtaláljuk az esetleges problémára.